1397/10/1 شنبه برگزاری جشن استقبال از دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه پیام نورمرکز گرگان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نورمرکز گرگان ،درابتدای این مراسم که همچون سالهای گذشته و با هدف آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان با محیط دانشگاه و ایجاد انگیزه و شور و نشاط هرچه بیشتر و با استقبال چشمگیر دانشجویان جدیدالورود و دیگر دانشجویان برگزار گردید ضمن تلاوت قرآن  مجید و سر دادن سرود جمهوری در اسلامی در سالن برگزاری مراسم دکتر ابارشی سرپرست دانشگاه پیام نورمرکز گرگان ضمن خیر مقدم به همه حضار به ارائه توضیحاتی مختصر از این دانشگاه پرداخت .

در بخش دیگراین مراسم دکتر نهضتی ریاست دانشگاه پیام نوراستان گلستان ضمن خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود دانشگاه گسترش مرزهای علم و دانش و آموزش در کنار پرورش را رسالت های اصلی دانشگاه دانست وانگیزه و خودباوری نسل جوان و علی الخصوص دانشجویان را دست مایه اصلی نیل به این  اهداف خواند .

 در بخش بعدی این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر رجبی معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم  رهبری به ایراد سخن در خصوص فعالیتهای نهاد نمایندگی پرداخت و نقش دانشگاه را در پرورش   دانشجویان و فرهنگ سازی اجتماع بی بدیل دانست . 

 شایان ذکر است موسیقی سنتی ،  موسیقی پاپ و طنز از دیگر بخشهای این مراسم بود که باهدف ایجاد نشاط در این مراسم به اجرا درامد .

 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید