غبارروبی دانشگاهیان دانشگاه پیام نورازمزار شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس
کارکنان دانشگاه پیام نورستاداستان و مرکز گرگان با همراهی معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری درددانشگاه پیام نوراستان گلستان همزمان با هفته دفاع مقدس از مزار شهدای دفاع مقدس غبار روبی نمودند .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نورمرکز گرگان ، در این مراسم که با حضور ریاست دانشگاه پیام نوراستان گلستان ، معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان ، مدیران و کارکنان همراه بود حاضران در واپسین روزهای هفته دفاع مقدس وهمزمان با  روز سرداران شهید به غبار روبی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس پرداختند .
در ابتدای این مراسم دکتر نهضتی ریاست دانشگاه پیام نور استان گلستان ضمن قرائت شعری زیبا دروصف شهدا یاد و خاطر اسوه های ایثار و فداکاری را گرامی داشت .در بخش دیگر این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رجبی معاونت نهاد نمایندگی در دانشگاههای پیام نور استان گلستان ضمن ایراد سخن در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت ،شهدا را جلوه های بی بدیل این فرهنگ خواند و ضمن یادآوری خاطراتی از حضور گسترده همگان اعم ازپیر وجوان و زن ومرد در عرصه هشت ساله دفاع مقدس از حاضران خواست تا با تلاش وکوشش در رساندن این انقلاب به آرمانهای اصیل و واقعی نگذراند رشادتهای شهدای عزیز بی ثمر گردد .
شایان ذکر است همه ساله همزمان با ایامی همچون دفاع مقدس ،دهه فجر و ... کارکنان دانشگاه پیام نور به غبارروبی مزار شهدا می پردازند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید