برگزاری همایش بزرگ تحکیم خانواده با همکاری دانشگاه پیام نور همایش بزرگ تحکیم خانواده با سخنرانی دکتر محمود انوشه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ، دانشگاه پیام نور مرکز گرگان و ستاد استان و کلینیک تخصصی روانشناسی باران برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز گرگان در این همایش که با هدف ایمن سازی جامعه در مقابل آسیبهای اجتماعی وبا توجه به نقش اساسی و اهمیت خانواده در جامعه با محوریت تحکیم خانواده با سخنرانی استاد روانشناسی خانواده دکتر محمود انوشه برگزار گردید خیل عظیم مشتاقان به استماع نقطه نظرات ایشان پرداختند .
به گزارش این روابط عمومی ، در این همایش دکتر انوشه به ایراد سخن در خصوص مراحل مختلف شکل گیری و گسترش خانواده و روابط فی مابین اعضاء پرداخت و ویژگیها و خصایص انسانی را دستمایه های اصلی در رشد و شکوفائی خانواده دانست .
ایشان در بخش دیگری از سخنانشان حاضران را از قضاوت و پیش داوری برحذر داشت و آن را مایه بسیاری از مشکلات در خانواده و متعاقب آن جامعه دانست .در ابتدای این همایش دکتر موسوی به ارائه متدهای علمی پاسخگوئی بعضی از مشکلات پیش روی خانواده ها پرداخت .
شایان ذکر است دانشگاه پیام نور در نظر دارد در راستای ارتقاء سطح فرهنگی جامعه نسبت به برگزاری همایشهایی از این دست اقدام نماید.

 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید