تکریم و معارفه مدیر امور اداری دانشگاه پیام نور استان گلستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، روز چهارشنبه 16 فروردین ماه  مراسم تکریم و معارفه مدیر امور اداری دانشگاه پیام نور استان  گلستان  با حضور مدیران ستادی درمحل دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
  در این مراسم با صدور حکمی از سوی دکتر قربان شهریاری  رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان، خانم زهرا یونسی به عنوان مدیر امور اداری دانشگاه پیام نور استان گلستان منصوب و از تلاش‌های آقای محمود شهواری، مدیر قبلی تشکر و قدردانی شد.
  دکتر شهریاری در این جلسه  ضمن تبریک  فرا رسیدن سال جدید به همکاران و با اشاره به نامگذاری سال 1396 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی،  تولید – اشتغال  از تلاش های آقای محمود شهواری در مدت مسئولیت امور اداری  استان قدردانی نمود و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.
  رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان  ضمن تشکر از خانم یونسی به خاطر پذیرش این مسولیت، خاطر نشان کردند مسئولیت ها اماناتی هستند که به ما سپرده می شوند، امید است که با تلاش وکوشش جدیت، نظم وانضباط و وجدان کاری به نحو مطلوب از این امانات استفاده نماییم.
  شایان ذکر است زهرا یونسی از کارکنان ستاد استان، مدیریت فرهنگی و امور دانشجویی ستاد استان، مشاوره امور بانوان استان،  مسئولیت برنامه ریزی درسی، اموردانشجویی و تحصیلات تکمیلی مرکز بندرترکمن  را در سوابق کاری خود دارد.
  گفتنی است محمود شهواری که از سال 1389 بعنوان دومین مدیر اداری استان در این سمت مشغول به فعالیت بود با 35 سال سابقه بازنشسته شد.
 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید