1395/10/1 چهارشنبه توصیه هایی برای آزمون الکترونیکی:

دانشجویان عزیز در موردآزمونهای الکترونیکی (آزمون بدون کاغذ) توصیه های زیر را از ما بپذیرید:

1- در آزمون الکترونیکی تأخیر دانشجو برای ورود به سامانه آزمون تا 15 دقیقه از شروع آزمون مجاز است و پس از آن غیبت ثبت خواهد شد و هیچ کس در دنیا قادر به رفع غیبت یا بازکردن سوالات برای شما نیست و راه چاره ای وجود نخواهد داشت!!

2- آزمون الکترونیکی ناتمام : چنانچه در آزمون الکترونیکی (بدون کاغذ) دانشجو بعد از ورود به سامانه آزمون و شروع آزمون بدون کاغذ به هر دلیلی (مثلاً بروز نقص فنی یا ....)، از آزمون الکترونیکی خارج و ادامه آزمون را به روش سنتی (بر روی پاسخنامه کاغذی) تمام کند، به احتمال زیاد سیستم گلستان فقط سوالات آزمون الکترونیکی او را تصحیح و ثبت خواهد کرد و پاسخنامه کاغذی در سیستم تصحیح نخواهد شد. در این مورد حتما با مراقب خود هماهنگ باشید.

لذا در صورت برخورد با وضعیت مذکور، بعد از اعلام نتایج، حتماً در پروفایل گلستان تعداد سوالات کل و تعداد سوالات تصحیح شده و تعداد سوالات بدون پاسخ را کنترل فرمایید.

3- در جلسه آزمون مراقب سایر دانشجویان بغل دستی که دیر به جلسه می آیند باشید. چون ممکن است به دلیل عجله و شتاب،‌ اشتباهاً هنگامی که می خواهند سیستم خود را روشن کنند،سیستم شما را ری استارت (Re start) کنند. البته با تدابیر صورت گرفته ستاد ازمون، پنج دقیقه قبل ورود شما همه سیستم هاتوسط مسئول سالن روشن می شود.

4- در ازمون الکترونیک، در ابتدا باید یوزر و پسورد را جهت بازشدن سوالات وارد کنید. این یوزر و پسورد ربطی به سیستم گلستان شما ندارد. در ازمون های الکترونیک، یوزر همان شماره دانشجویی و رمز ورود کدملی شما بدون صفر اول است. این دو را حتما همراه داشته باشید.

 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید